Adbox
ads

Ads

ads
Blogger tarafından desteklenmektedir.
LightBlog

LAF SOKUCU SÖZLER 2018



Bir zamanlar toz konduramadıklarım, şimdi kirden görünmez olmuş.

Sahip olamadığım bir şey varsa, yeterince istemediğim içindir.

Kendi çapımda yazarım ben, ucunun değdiği yerler beni ilgilendirmez!

Benim gözümün kaldırma kuvveti yoktur. Düştün mü o an bitersin!

Navigasyona karaktersiz yazsam senin adresin çıkar hala konuşuyorsun!

Biz gönlümüzde ne gemiler batırdık. Kıçı kırık bir sandalın lafı mı olur.

Şarap gibi kadın olsan kaç yazar, yanındaki adam turşu olduktan sonra!

Doğru bildiğim şeyleri yaparak, kaybettiğim kim varsa, yolu açık olsun!

Kimsenin önünde hazır olda durmadım, bundan sonra da rahat durmam!

Allah düşmanımın bile karakterlisini nasip etsin. Kahpesi hiç çekilmiyor.

Başkalarını kirleterek kendini temizleyemezsin.

Aklımdakileri taşımak için kamyon tutacağım.

Gelmeni beklemedim, gitmeni beklemediğim gibi.

Ara sıra kullan o beynini. Yan etkisi yokmuş.

Geç kalınmış bir sevgi, idamdan sonraki affa benzer.

Neyini olduğun gibi kabul edeyim, olmamışsın ki!

Doğru olanı yaptığımda kaybettiğim kim varsa; yolu açık olsun!

Önce gülüşüm koyar, sonra da tekmem. Anlatabildim mi?

Otopsi raporunda fesatlığından öldü yazacak insanlar tanıyorum!

Kendi eksikliklerine bakmadan başkalarında mucizeler arama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LightBlog
LightBlog